Marketing szolgáltatások


BTL (below to line) aktivitás - a fogyasztók elérésének általában eladáshelyen történő, koncentrált módszere. Kellemes és hatékony áthidaló megoldást jelent a nagy tömeget elérő, de ugyanakkor nagy meddőszórással rendelkező ATL (óriásplakát, elektronikus média, reklám stb.) és a személyre szóló, nagy fajlagos költségű Direkt Marketing eszközök között. A BTL eszközök használata lehetővé teszi a legjobb befogadói szituáció elérését azáltal, hogy a kommunikáció figyelembe veszi az elérni kívánt célcsoport attitűdjeit, pszichikai, demográfiai és a termék értékesítéséhez szükséges egyéb jellemzőit. Az általunk kivitelezett akciók mindenkor a személyes áruképviselet varázsára építenek. A termék tevékenységünk során életre kell, ezáltal biztosítja az elvárt márkapozíciót és a legkedvezőbb fogyasztói magatartás elérését.

  • Megvalósítás - Kivitelezés
  • Fogyasztói promóció
  • Rendezvényszervezés, Event Marketing
  • Field Marketing
  • HORECA
  • Merchandising
  • Produkció
  • Tervezés - Tanácsadás
  • Fogyasztói vizsgálatok
  • Elemzés, Tanulmány
  • Analízis
  • Koncepció
  • Kreatív
  • Grafika
  • Direct Design
  • Marketing tanácsadás

Fogyasztói promóció

A termékek versenyében releváns megoldást jelent a termékhez, a márkapozícióhoz legjobban illeszkedő nyereményjátékok, ajándék minták, kuponok stb. eszközök társítása. A jól tervezett promóció nem csak a termék effektív és erkölcsi értékét növeli, hanem erősíti a márkaképnek leginkább megfelelő USP (Unique Selling Proposition) Egyedi Összetéveszthetetlen Ajánlat megteremtését. A termékhez hozzáadott érték a fogyasztói promóció, amely a vásárlásösztönzés hatékony és kifinomult eszköze. Alkalmazása nem csak az impulzusvásárlókra hat, hanem elősegíti a hosszú távú márkahűség kialakítását.

A cégünk a vásárlói magatartások változását úgy építi be tevékenységének tervezésébe, hogy egyaránt épít az in-store tapasztalatokra és az aktuális trendekre. Megrendelőink termékeit mindig a legmegfelelőbb promóciós eszközökkel ajánljuk a vásárlók felé, legyen az országos, regionális, vagy lokális akció.

promóció

Rendezvényszervezés, event marketing

Az igazán nagy üzletek sokszor nem az eladás helyén, hanem valamely kellemes környezetben, rendezvényen, emlékezetes eseményen születnek. Vállaljuk ügyféltalálkozók, rendezvények, sajtótájékoztatók, konferenciák teljes körű szervezését és lebonyolítását, a meghívásoktól, a helyszínfoglaláson át a catering és az attraktív programok biztosításáig. Különleges kihívásnak tekintjük az extrém helyszínre szervezett rendezvényeket. Igény szerint vállalkozunk többek között nomád környezetben, go-kart pályán, reptéren, vagy akár hajón tartott események szervezésére is.

HORECA

A HORECA a HOTELS-RESTAURANTS-CAFES mozaikszóból adódóan elsősorban gasztró promóciót jelent. A vendéglátóhelyekre szervezett, fogyasztást serkentő tevékenység természetesen helyszíntől függően, más és más jellegű lehet. Céljuk azonban közös, az adott termék forgalmát az adott időpontban a lehető legnagyobb mértékben növelni. A cégünk számára a vendéglátóhelyi célcsoportok elérése igazi kihívás, az eszközök alkalmazásához csak a fantázia szab határt. A lényeg a vendég figyelmét közvetlenül a fogyasztás helyén felkelteni és a támogatott termék fogyasztására ösztönözni. Akcióinkat gyakran egészítjük ki a márkához és a helyszínhez harmonikusan illeszkedő interaktív adott esetben digitális játékokkal, programokkal.

MERCHANDISING

Hiába a legismertebb márka, hiába legjobb termék, ha a polcrengetegben nem találnak rá a keresett termékre. Még rosszabb a helyzet, ha az elhelyezés nem méltó a márka pozícióhoz. A merchandising, a polcmarketing lényege úgy és olyan módon elhelyezni az árut, hogy annak fellelési lehetőségét optimalizáljuk. Szolgáltatásaink igény szerint tartalmazzák a polckép ellenőrzést, a konkurens termékek figyelését, az áruhiány elemzést és analízist. Átfogó javaslatot teszünk a szükséges változtatásokról, illetve a megfelelő kommunikációs eszközökről.

buyer

PRODUKCIÓ

Az alapvető in-store vásárlásösztönző tevékenységeink nem merülnek ki csupán az ötletelésben, a kreatív folyamatok tervezésében és végrehajtásában. A cégünk ügyel arra, hogy Megrendelőit a lehető legjobban tehermentesítse, így a termékbemutatókhoz szükséges kommunikációs eszközök tervezését, gyártását is vállalja külön igény esetén. Partnerkapcsolataink révén költséghatékonyan tudjuk biztosítani a legkülönbözőbb média eszközök és reklámhordozók gyártását.